« Security Moms | Main | Youssef Ibrahim »

September 28, 2004

Comments

alberto

While Al-Sharqiyya TV is definitely gaining in popularity in Iraq, especially at the expense of the US-funded Al-Iraqiyya, one should treat the Az-Zamaan article with caution since both the TV station and the popular daily have the same owner.

the aardvark

Good point... and Saad Bazzaz isn't above a little self-promotion, that's for sure. That said, al Zaman didn't commission the study, from what I can tell - it was an independent study done at the University of Baghdad. Could be that the results looked good for al Sharqiyya, which is why it ended up on page 1, and with all these full page spreads, though...

The comments to this entry are closed.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Blog powered by Typepad
Analytics